Senior Consultant Corporate & International Tax

februari 17th, 2023 Posted by 0 thoughts on “Senior Consultant Corporate & International Tax”

Voltijds – Onbepaalde duur – Hybride 

Crowe Global is een wereldwijd netwerk van advieskantoren gespecialiseerd in Accountancy, Tax, Audit en Advisory. Crowe Global is tevens het 9e grootste professionele netwerk met 42.000 professionals in meer dan 150 landen.

In België kan je bij Crowe Spark terecht in drie vestigingen (Antwerpen, Mechelen en Bornem) waar wij met een 80-tal medewerkers klaar staan voor onze klanten. Crowe Spark is de rechterhand van ondernemers op vlak van accountancy, tax, juridisch advies alsook HR en payroll diensten.  Ter versterking van het Tax & Legal Team zijn wij op zoek naar een Senior Consultant Indirect Tax.

 

Wat zijn jouw verantwoordelijkheden in deze rol?

 

Het Tax & Legal Team staat uiteenlopende cliënten bij, van grote internationale ondernemingen tot lokale ondernemers, over een breed scala aan sectoren. Als Senior Consultant Corporate & International Tax adviseer je klanten op nationaal en internationaal niveau over de ontwikkeling en het beheer van directe belastingen. Je bent verantwoordelijk voor projectbeheer van nationale en internationale adviesprojecten, vaak in een multidisciplinaire fiscale context. Daarnaast begeleid je Belgische fiscale compliance projecten binnen een dynamisch en enthousiast team van zowel junior als senior adviseurs.

 

Wat mag je van Crowe Spark verwachten?

 

Bij Crowe Spark kom je terecht in een warme organisatie waar collega’s samenwerken met passie en integriteit en waar collega’s dagelijks hun kennis aanwenden en samenwerken om onze klanten kwalitatief bij te staan en verder te helpen.  

Je krijgt de kans om jezelf verder te ontwikkelen en je ambities waar te maken. Jij schrijft het verhaal dat jij wenst binnen onze organisatie. Enerzijds bieden we hiervoor tal van interne opleidingen aan, anderzijds moedigen we ook aan om externe opleidingen te volgen.

Daartegenover staat een aantrekkelijk salarispakket aangevuld met een bedrijfswagen en tankkaart, een hospitalisatie- en groepsverzekering, een mooi aantal vakantiedagen, maaltijdcheques en bovenal een flexibele werkomgeving met veel autonomie in een dynamische organisatie.  

Crowe Spark heeft 3 locaties (Wilrijk, Mechelen en Bornem), daarnaast behoort enkele (2) dagen per week thuiswerken ook tot de mogelijkheden.  

 

Wat verwachten we van jou? 

 

  • Je beschikt over een Bachelor of Master diploma in een economische richting, Rechten, handelsingenieur of een vergelijkbare achtergrond, idealiter met een major in fiscaliteit.
  • Je beschikt over minimum 2 jaar relevante ervaring.
  • Je kan jezelf vlot uitdrukken in het Nederlands en Engels (schriftelijk en mondeling) en je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden.
  • Je bent in staat om autonoom te werken en je technische vaardigheden om te zetten in praktische oplossingsgerichte adviezen die een meerwaarde creëren voor onze klanten.
  • Je hebt oog voor detail en je gaat steevast voor een kwalitatieve dienstverlening, daarnaast werk je gestructureerd en kan je goed overweg met deadlines.
  • Je bent leergierig en kijkt er naar uit om je carrière verder te zetten in een bedrijf waar je elke dag de kans krijgt om nieuwe dingen te leren.
  • Je bent een echte teamspeler, daarnaast durf je ook initiatief nemen!

 

 

Interesse of wil je graag meer weten?

Solliciteer vandaag nog of neem contact op via jobs@crowespark.be.

 

Manager Corporate & International Tax

februari 17th, 2023 Posted by 0 thoughts on “Manager Corporate & International Tax”

Voltijds – Onbepaalde duur – Hybride 

Crowe Global is een wereldwijd netwerk van advieskantoren gespecialiseerd in Accountancy, Tax, Audit en Advisory. Crowe Global is tevens het 9e grootste professionele netwerk met 42.000 professionals in meer dan 150 landen.

In België kan je bij Crowe Spark terecht in drie vestigingen (Antwerpen, Mechelen en Bornem) waar wij met een 80-tal medewerkers klaar staan voor onze klanten. Crowe Spark is de rechterhand van ondernemers op vlak van accountancy, tax, juridisch advies alsook HR en payroll diensten.  Ter versterking van het Tax & Legal Team zijn wij op zoek naar een Manager Corporate & International Tax.

 

Wat zijn jouw verantwoordelijkheden in deze rol?

 

Het Tax & Legal Team staat uiteenlopende cliënten bij, van grote internationale ondernemingen tot lokale ondernemers, over een breed scala aan sectoren.

 

In deze rol geef je op nationaal en internationaal niveau advies aan bedrijven over de ontwikkeling en het beheer van directe belastingen. Je bent verantwoordelijk voor projectbeheer van nationale en internationale adviesprojecten, vaak in een multidisciplinaire fiscale context. Daarnaast leid je Belgische fiscale compliance projecten en coach je een dynamisch en enthousiast team van zowel junior als senior adviseurs. Als leidinggevende begeleidt je hen in hun ontwikkeling bij Crowe Spark en ben je een sleutel in de verdere ontwikkeling van de Tax & Legal afdeling. Je bouwt elke dag mee aan de uitbreiding en ontwikkeling van klantenrelaties.

 

 

Wat mag je van Crowe Spark verwachten?

 

Bij Crowe Spark kom je terecht in een warme organisatie waar collega’s samenwerken met passie en integriteit, waar collega’s dagelijks hun kennis aanwenden en samenwerken om onze klanten kwalitatief bij te staan en verder te helpen.

Je krijgt de kans om jezelf verder te ontwikkelen en je eigen pad uit te stippelen, enerzijds door tal van interne opleidingen, anderzijds moedigen we je ook aan om externe opleidingen te volgen. In deze rol zorgen wij er mee voor dat jij steeds volledig up-to-date bent met de meest recente ontwikkelingen binnen digitaal boekhouden.

Daartegenover staat een aantrekkelijk salarispakket aangevuld met een bedrijfswagen en tankkaart, een hospitalisatie- en groepsverzekering, een mooi aantal vakantiedagen, maaltijdcheques en bovenal een flexibele werkomgeving met veel autonomie in een dynamische organisatie.

Crowe Spark heeft 3 locaties (Wilrijk, Mechelen en Bornem), daarnaast behoort enkele dagen per week thuiswerken ook tot de mogelijkheden.

 

Wat verwachten we van jou? 

 

  • Je beschikt over een Bachelor of Master diploma in een economische richting, Rechten of een business school, idealiter met een major in fiscaliteit.
  • Je beschikt over minimum 5 jaar relevante ervaring in een gelijkaardige functie,  of je bent na enkele jaren ervaring in een senior or (junior) manager rol, klaar voor de volgende stap.
  • Je beschikt over sterke people management skills en hebt bij voorkeur minimum een eerste ervaring in het coachen en begeleiden van medewerkers.
  • Je beschikt over sterke commerciële skills en bouwt graag lange termijn relaties op met klanten.
  • Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden die je in staat stellen om op een open, eerlijke en consistente manier te communiceren.
  • Door sterke organisatorische vaardigheden ben je in staat om grote en complexe projecten te beheren. Daarnaast beschik je over het vermogen om te communiceren met verschillende stakeholders op elk niveau.
  • Je beschikt over een klantgerichte, innovatieve en ondernemende mentaliteit.
  • Je kan jezelf vlot uitdrukken in het Nederlands en Engels (schriftelijk en mondeling) en je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden. 

 

 

Interesse of wil je graag meer weten?

Solliciteer vandaag nog of neem contact op via jobs@crowespark.be.

 

Manager Indirect Tax

januari 19th, 2023 Posted by 0 thoughts on “Manager Indirect Tax”

Voltijds – Onbepaalde duur – Hybride 

Crowe Global is een wereldwijd netwerk van advieskantoren gespecialiseerd in Accountancy, Tax, Audit en Advisory. Crowe Global is tevens het 9e grootste professionele netwerk met 42.000 professionals in meer dan 150 landen.

In België kan je bij Crowe Spark terecht in drie vestigingen (Antwerpen, Mechelen en Bornem) waar wij met een 80-tal medewerkers klaar staan voor onze klanten. Crowe Spark is de rechterhand van ondernemers op vlak van accountancy, tax, juridisch advies alsook HR en payroll diensten.  Ter versterking van het Tax & Legal Team zijn wij op zoek naar een Manager Indirect Tax.

 

Wat zijn jouw verantwoordelijkheden in deze rol?

 

Het Tax & Legal Team staat uiteenlopende cliënten bij, van grote internationale ondernemingen tot lokale ondernemers, over een breed scala aan sectoren.

In deze rol geef je op nationaal en internationaal niveau advies aan bedrijven over de ontwikkeling en het beheer van indirecte belastingen. Je bent verantwoordelijk voor projectbeheer van nationale en internationale adviesprojecten, vaak in een multidisciplinaire fiscale context. Daarnaast leid je Belgische fiscale compliance projecten en coach je een dynamisch en enthousiast team van zowel junior als senior adviseurs. Als leidinggevende begeleidt je hen in hun ontwikkeling bij Crowe Spark en ben je een sleutel in de verdere ontwikkeling van de Tax & Legal afdeling. Je bouwt elke dag mee aan de uitbreiding en ontwikkeling van het Tax en Legal Team.

 

Wat mag je van Crowe Spark verwachten?

 

Bij Crowe Spark kom je terecht in een warme organisatie waar collega’s samenwerken met passie en integriteit, waar collega’s dagelijks hun kennis aanwenden en samenwerken om onze klanten kwalitatief bij te staan en verder te helpen.

Je krijgt de kans om jezelf verder te ontwikkelen en je ambities waar te maken. Enerzijds bieden we hiervoor tal van interne opleidingen aan, anderzijds moedigen we ook aan om externe opleidingen te volgen.

Daartegenover staat een aantrekkelijk salarispakket aangevuld met een bedrijfswagen en tankkaart, een hospitalisatie- en groepsverzekering, een mooi aantal vakantiedagen, maaltijdcheques en bovenal een flexibele werkomgeving met veel autonomie in een dynamische organisatie.

Crowe Spark heeft 3 locaties (Wilrijk, Mechelen en Bornem), daarnaast behoort enkele (2) dagen per week thuiswerken ook tot de mogelijkheden.

 

Wat verwachten we van jou? 

 

  • Je beschikt over een Bachelor of Master diploma in een economische richting en up-to-date kennis wat betreft BTW.  Kennis van vennootschapsbelasting of personenbelasting is een bonus, maar niet noodzakelijk.
  • Je beschikt over minimum 5 jaar relevante ervaring in een gelijkaardige functie en je bent na enkele jaren ervaring in een senior rol, klaar voor de volgende stap.
  • Je beschikt over sterke people management skills en hebt bij voorkeur minimum een eerste ervaring in het coachen en begeleiden van medewerkers.
  • Je beschikt over sterke commerciële skills en bouwt graag lange termijn relaties op met klanten.
  • Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden die je in staat stellen om op een open, eerlijke en consistente manier te communiceren.
  • Door sterke organisatorische vaardigheden ben je in staat om grote en complexe projecten te beheren. Daarnaast beschik je over het vermogen om te communiceren met verschillende stakeholders op elk niveau.
  • Je beschikt over een klantgerichte, innovatieve en ondernemende mentaliteit.
  • Je kan jezelf vlot uitdrukken in het Nederlands en Engels (schriftelijk en mondeling).

 

 

Interesse of wil je graag meer weten? 

Solliciteer vandaag nog of neem contact op via jobs@crowespark.be.

Senior Payroll Consultant

maart 4th, 2022 Posted by 0 thoughts on “Senior Payroll Consultant”

Voltijds – Onbepaalde duur  

Crowe is een wereldwijd netwerk van advieskantoren gespecialiseerd in Accountancy, Tax en Advisory. Crowe is tevens het 9e grootste professionele netwerk met 42.000 professionals in meer dan 150 landen. In België kan je bij Crowe Spark terecht in drie vestigingen (Antwerpen, Mechelen en Bornem) waar een 80-tal medewerkers klaar staan voor onze klanten. Crowe Spark is de rechterhand van ondernemers en dit op vlak van accountancy, tax, juridisch advies en payroll services.  Zin om onze hechte Crowe Spark groep te vervoegen?   

Ter versterking van het HR & Payroll Team zijn wij op zoek naar een Senior Payroll Consultant

 

Wat doet een Senior Payroll Consultant bij Crowe Spark?  

 

  • Je bent het aanspreekpunt voor jouw klantenportefeuille en je adviseert deze klanten (internationale ondernemingen) over de Belgische wetgeving en loonverwerking.  
  • Je bent verantwoordelijke voor de verwerking van de Belgische payroll van jouw klanten.  
  • Je staat in voor de administratieve opvolging van jouw klanten, daarnaast beheer je de contacten met de betrokken overheidsinstellingen.  
  • Je bouwt sterke relaties uit met je klanten. 
  • Daarnaast ondersteun je de junior consultants in hun ontwikkeling als payroll consultant 
  • Je bent de partner van de payroll manager in de operationele werking van het payroll team. 

 

Wat mag je van Crowe Spark verwachten?
 

Bij Crowe Spark kom je terecht in een warme organisatie waar collega’s samenwerken met passie en integriteit, waar collega’s dagelijks hun kennis aanwenden en samenwerken om onze klanten kwalitatief bij te staan en verder te helpen.  Je krijgt de kans om jezelf verder te ontwikkelen en je eigen pad uit te stippelen, enerzijds door tal van interne opleidingen, anderzijds moedigen we je ook aan om externe opleidingen te volgen. Daartegenover staat een aantrekkelijk salarispakket aangevuld met een bedrijfswagen en tankkaart, een hospitalisatie- en groepsverzekering, een mooi aantal vakantiedagen, maaltijdcheques en bovenal een flexibele werkomgeving met veel autonomie in een dynamische organisatie.  

Crowe Spark heeft 3 locaties (Wilrijk, Mechelen en Bornem), daarnaast behoort enkele dagen per week thuiswerken ook tot de mogelijkheden.  

 

Wat verwachten we van jou?  

 

  • Je beschikt over een Bachelor diploma of je hebt reeds enkele jaren ervaring opgebouwd in een gelijkaardige functie.  
  • Je beschikt minimaal over 5jaar ervaring.  
  • Je kan jezelf vlot uitdrukken in het Nederlands en Engels (schriftelijk en mondeling) en je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden. 
  • Je kan overweg met de courante MS Office Tools, ervaring in Prisma (onze payroll tool) is een enorm pluspunt maar geen must.   
  • Je hebt oog voor detail en je gaat steevast voor een kwalitatieve dienstverlening, daarnaast werk je gestructureerd en kan je goed overweg met deadlines.  
  • Je bent leergierig en kijkt er naar uit om je carrière verder te zetten in een bedrijf waar je elke dag de kans krijgt om nieuwe dingen te leren.   
  • Je bent een echte teamspeler, daarnaast durf je ook initiatief nemen!  

 

Interesse of wil je graag meer weten? 
Solliciteer vandaag nog of neem contact op via jobs@crowespark.be.  

Tax Consultant

januari 27th, 2022 Posted by 0 thoughts on “Tax Consultant”

Crowe is een wereldwijd netwerk van advieskantoren die gespecialiseerd zijn in accountancy, tax en advisory. Momenteel is het het 9e grootste netwerk, met kantoren in 130 landen en meer dan 42 000 medewerkers.   

In België kan je bij Crowe Spark terecht op vier locaties (Antwerpen, Mechelen, Bornem en Brussel) waar een 70-tal medewerkers klaar staan voor onze klanten.   

Momenteel willen we ons team versterken met een Tax Consultant.   

Waarom bij ons komen werken als Tax Consultant?  

  • Je blijft bij ons niet op je honger zitten, elke dag is een dag waarop je iets kan bijleren. Wij geloven namelijk in ‘life long learning’!  
  • Het is aan jou om je pad uit te zoeken. Of je nu graag de adviseur bent van de lokale supermarkt of van een hightech multinational, het kan beide bij ons! In je rol zal je steeds volledig up-to-date zijn met de meest recente ontwikkelingen.  
  • ‘Goedemorgen!’ en ‘Tot morgen!’, dat horen we hier elke dag in ons team waar communiceren key is. We vinden het super belangrijk dat onze teams nauw samenwerken en vinden cross-selling dan ook een evidentie.  

Wat doe je in deze functie?  

Je komt in aanraking met een zeer diverse klantenportefeuille van zowel middelgrote KMO’s als internationale ondernemingen die jij adviseert samen met het tax team. 

Je bent verantwoordelijk voor:  

Oprichtingen:  

De klanten hebben een meeting ter kennismaking en de verwachtingen worden samengelegd. Je begeleidt hen als spoc in het hele proces voor het opzetten van een onderneming. De contacten die nodig zijn met externe partijen, bijvoorbeeld met de notaris, verlopen via jou. Wanneer alles rond is werp je je oog op de finale akte en doe je de nodige registraties (KBO, UBO,…). 

 Fiscale adviesverlening:  

Je werkt samen met je collega’s aan de Btw-aangiften. Ook zal je de BTW registratie van internationale klanten opnemen. Hiernaast werk je zeer diverse vragen van klanten uit en verzorg je verzoekschriften. Je ondersteunt de fiscale afdeling op vlak van BTW, vennootschapsbelasting etc … en dit in zowel een nationale als internationale context.  

Statutenwijzigingen: 

Je staat in voor het nakijken van de checklist en de klantenmeetings. Deze info gaat via jou naar de notaris en je koppelt terug naar de klant. Bij akkoord van alle partijen, zorg je voor de afhandeling van de statutenwijzigingen.  

Publicaties:  

Je maakt verslagen op, zorgt voor de documentatie en dient de publicaties in.  

Wat heb je nodig om bij ons te werken?  

  • Je behaalde een diploma in economische richting OF hebt ervaring opgebouwd.   
  • Je brengt (een eerste) ervaring in een soortgelijke functie met je mee.   
  • Je hebt een goede kennis van Office-toepassingen.  
  • Je hebt een goed gevoel voor taal (Nederlands en Engels).  
  • Je werkt graag gestructureerd en hecht belang aan teamwerk.   

  

Waar zorgen wij voor?  

  • Wij geven je de kans om bij te leren en verzorgen verschillende interne opleidingen, als ook moedigen wij je aan extern opleidingen te volgen (bijvoorbeeld je ITAA-titel behalen).  
  • Je creativiteit, zin voor innovatie en ondernemend denken worden gestimuleerd.  
  • Een mooie verloning op het einde van maand met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques en verzekeringen.  

 

 

Solliciteer dan via jobs@crowespark.be

Paralegal

januari 27th, 2022 Posted by 0 thoughts on “Paralegal”

Waarom bij ons komen werken als Paralegal?

  • Je blijft bij ons niet op je honger zitten, elke dag is een dag waarop je iets kan bijleren. Wij geloven namelijk in ‘life long learning’!
  • Het is aan jou om je pad uit te zoeken. Of je nu graag de adviseur bent van de lokale supermarkt of van een hightech multinational, het kan beide bij ons! In je rol zal je steeds volledig up-to-date zijn met de meest recente ontwikkelingen.
  • ‘Goedemorgen!’ en ‘Tot morgen!’, dat horen we hier elke dag in ons team waar communiceren key is. We vinden het super belangrijk dat onze teams nauw samenwerken en vinden cross-selling dan ook een evidentie.

Wat doe je in deze functie?

Als Paralegal kom je in aanraking met een zeer diverse klantenportefeuille van zowel middelgrote KMO’s als internationale ondernemingen die jij adviseert samen met het tax & legal team.
Je bent verantwoordelijk voor:
Oprichtingen: De klanten hebben een meeting ter kennismaking en de verwachtingen worden samengelegd. Je begeleidt hen als spoc in het hele proces voor het opzetten van een onderneming. De contacten die nodig zijn met externe partijen, bijvoorbeeld met de notaris, verlopen via jou. Wanneer alles rond is werp je je oog op de finale akte en doe je de nodige registraties (KBO,UBO,…).
Statutenwijzigingen: Je staat in voor het nakijken van de checklist en de klantenmeetings. Deze info gaat via jou naar de notaris en je koppelt terug naar de klant. Bij akkoord van alle partijen, zorg je voor de afhandeling van de statutenwijzigingen.
Publicaties: Je maakt verslagen op, zorgt voor de documentatie en dient de publicaties in.

Wat heb je nodig om bij ons te werken?

  • Je behaalde een diploma in een juridische richting OF hebt ervaring opgebouwd.
  • Je brengt (een eerste) ervaring in een soortgelijke functie met je mee.
  • Je hebt een goede kennis van Office-toepassingen.
  • Je hebt een goed gevoel voor taal (Nederlands en Engels).
  • Je werkt graag gestructureerd en hecht belang aan teamwerk.

Waar zorgen wij voor?

  • Wij geven je de kans om bij te leren en verzorgen verschillende interne opleidingen, als ook moedigen wij je aan extern opleidingen te volgen (bijvoorbeeld je ITAA-titel behalen).
  • Je creativiteit, zin voor innovatie en ondernemend denken worden gestimuleerd.
  • Een mooie verloning op het einde van maand met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques en verzekeringen

 

 

Bezorg ons je CV via de sollicitatieknop of neem contact op met Alida Phalet via jobs@crowesparl.be.

Senior Consultant Indirect Tax

januari 27th, 2022 Posted by 0 thoughts on “Senior Consultant Indirect Tax”

Voltijds – Onbepaalde duur – Hybride 

Crowe Global is een wereldwijd netwerk van advieskantoren gespecialiseerd in Accountancy, Tax, Audit en Advisory. Crowe Global is tevens het 9e grootste professionele netwerk met 42.000 professionals in meer dan 150 landen.

In België kan je bij Crowe Spark terecht in drie vestigingen (Antwerpen, Mechelen en Bornem) waar wij met een 80-tal medewerkers klaar staan voor onze klanten. Crowe Spark is de rechterhand van ondernemers op vlak van accountancy, tax, juridisch advies alsook HR en payroll diensten.  Ter versterking van het Tax & Legal Team zijn wij op zoek naar een Senior Consultant Indirect Tax.

 

Wat doet een Senior Consultant Indirect Tax bij Crowe Spark

 

Als senior consultant indirect tax in de afdeling Indirect Tax werk je actief mee aan de afgewerkte deliverables op projecten/diensten in het domein Indirect Tax. In deze rol begeleid en adviseer je klanten inzake btw aangelegenheden, zowel nationaal als internationaal. Je behandelt een verscheidenheid aan opdrachten, je komt hiervoor regelmatig in contact met klanten waardoor je sterke vertrouwensrelaties opbouwt.

Daarnaast ben je steeds op de hoogte van marktveranderingen, je schaaft je technische expertise op gebied van btw constant bij en ontwikkelt een brede kennis rond je klantenportefeuille. Binnen het team tracht je proactief te communiceren en werk je nauw samen met je collega’s, daarnaast hou je toezicht op het werk (kwaliteit, workload,…) van junior collega’s en stuur je bij/escaleer je waar nodig. Je neemt actief deel aan trainingen (intern en extern) en zorgt op die manier mee voor je eigen ontwikkeling binnen Crowe Spark.

 

Wat mag je van Crowe Spark verwachten?

 

Bij Crowe Spark kom je terecht in een warme organisatie waar collega’s samenwerken met passie en integriteit, waar collega’s dagelijks hun kennis aanwenden en samenwerken om onze klanten kwalitatief bij te staan en verder te helpen.

Je krijgt de kans om jezelf verder te ontwikkelen en je eigen pad uit te stippelen, enerzijds door tal van interne opleidingen, anderzijds moedigen we je ook aan om externe opleidingen te volgen. In deze rol zorgen wij er mee voor dat jij steeds volledig up-to-date bent met de meest recente ontwikkelingen binnen digitaal boekhouden.

Daartegenover staat een aantrekkelijk salarispakket aangevuld met een bedrijfswagen en tankkaart, een hospitalisatie- en groepsverzekering, een mooi aantal vakantiedagen, maaltijdcheques en bovenal een flexibele werkomgeving met veel autonomie in een dynamische organisatie.

Crowe Spark heeft 3 locaties (Wilrijk, Mechelen en Bornem), daarnaast behoort enkele dagen per week thuiswerken ook tot de mogelijkheden.

 

Wat verwachten we van jou? 

 

  • Je beschikt over een Bachelor of Master diploma in een economische richting, rechten, handelsingenieur of een vergelijkbare achtergrond.
  • Je beschikt over minimum 3 jaar relevante ervaring.
  • Je kan jezelf vlot uitdrukken in het Nederlands en Engels (schriftelijk en mondeling) en je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden.
  • Je bent in staat om autonoom te werken en je technische vaardigheden om te zetten in praktische oplossingsgerichte adviezen die een meerwaarde creëren voor onze klanten.
  • Je hebt oog voor detail en je gaat steevast voor een kwalitatieve dienstverlening, daarnaast werk je gestructureerd en kan je goed overweg met deadlines.
  • Je bent leergierig en kijkt er naar uit om je carrière verder te zetten in een bedrijf waar je elke dag de kans krijgt om nieuwe dingen te leren.
  • Je bent een echte teamspeler, daarnaast durf je ook initiatief nemen!

 

 

Interesse of wil je graag meer weten?

Solliciteer vandaag nog of neem contact op via jobs@crowespark.be.

 

Junior Consultant Accountancy

oktober 8th, 2021 Posted by 0 thoughts on “Junior Consultant Accountancy”

Voltijds – Onbepaalde duur  

Crowe is een wereldwijd netwerk van advieskantoren gespecialiseerd in Accountancy, Tax en Advisory. Crowe is tevens het 9e grootste professionele netwerk met 42.000 professionals in meer dan 150 landen. In België kan je bij Crowe Spark terecht in drie vestigingen (Antwerpen, Mechelen en Bornem) waar een 80-tal medewerkers klaar staan voor onze klanten. Crowe Spark is de rechterhand van ondernemers en dit op vlak van accountancy, tax, juridisch advies en payroll services.  Zin om onze hechte Crowe Spark groep te vervoegen? Ter versterking van het Accountancy Team zijn wij op zoek naar een Junior Consultant. 

 

Wat doet een Junior Consultant bij Crowe Spark?  

 

Als Junior Consultant kom je onder de vleugels van de Senior Consultant of Manager terecht. Je assisteert hem/haar in zijn/haar dagelijkse taken zoals: 

  • De verwerking van de aankoop- verkoopfacturen, van de kas- en bankverrichtingen en andere.
  • Het voorbereiden van de Btw-aangiftes.  
  • Het voorbereiden van de aangiftes personenbelasting.  
  • Het assisteren bij de jaarafsluit en de bijhorende aangifte vennootschapsbelasting. 
  • Het opvragen van nodige documenten bij klanten wanneer deze ontbreken.  
  • Diverse administratieve taken teneinde een kwalitatieve dienstverlening naar onze klanten.  

Daarnaast heb je een direct contact met je senior collega’s. Je rapporteert aan hen over jouw werkzaamheden. Zij begeleiden en coachen jou, waardoor je jezelf blijft ontwikkelen en kan blijven doorgroeien.  

 

Wat mag je van Crowe Spark verwachten? 

 

Bij Crowe Spark kom je terecht in een warme organisatie waar collega’s samenwerken met passie en integriteit, waar collega’s dagelijks hun kennis aanwenden en samenwerken om onze klanten kwalitatief bij te staan en verder te helpen.  

Je krijgt de kans om jezelf verder te ontwikkelen en je eigen pad uit te stippelen, enerzijds door tal van interne opleidingen, anderzijds moedigen we je ook aan om externe opleidingen te volgen. In deze rol zorgen wij er mee voor dat jij steeds volledig up-to-date bent met de meest recente ontwikkelingen binnen digitaal boekhouden.  

Daartegenover staat een aantrekkelijk salarispakket aangevuld met een bedrijfswagen en tankkaart, een hospitalisatie- en groepsverzekering, een mooi aantal vakantiedagen, maaltijdcheques en bovenal een flexibele werkomgeving met veel autonomie in een dynamische organisatie.  

Crowe Spark heeft 3 locaties (Wilrijk, Mechelen en Bornem), daarnaast behoort enkele dagen per week thuiswerken ook tot de mogelijkheden.  

 

Wat verwachten we van jou?  

 

  • Je beschikt minimaal over een Bachelor accountancy-fiscaliteit of je beschikt over een eerste relevante ervaring die je hebt opgedaan bij een accountancykantoor.  
  • Je kan overweg met de courante MS Office Tools, heb je daarnaast kennis van Exact Online en Silverfin, dan is dit zeker een pluspunt!  
  • Je bent leergierig en kijkt er naar uit om je carrière te starten in een bedrijf waar je elke dag de kans krijgt om nieuwe dingen te leren.   
  • Je bent een echte teamspeler, daarnaast durf je ook initiatief nemen!  

 

 

Interesse of wil je graag meer weten? 
Solliciteer vandaag nog of neem contact op via jobs@crowespark.be 

 

International Payroll Consultant

oktober 1st, 2021 Posted by 0 thoughts on “International Payroll Consultant”

Crowe is een wereldwijd netwerk van advieskantoren gespecialiseerd in Accountancy, Tax en Advisory. Crowe is het 9e grootste professionele netwerk met 42.000 professionals in meer dan 150 landen.

In België kan je bij Crowe Spark terecht in vier vestigingen (Antwerpen, Mechelen, Brussel en Bornem) waar een 50-tal medewerkers klaar staan voor onze klanten. Crowe Spark is een advieskantoor gespecialiseerd op het gebied van accountancy, fiscaliteit, (internationale) tewerkstelling en payroll diensten.

Wat zoeken we

Als Internationaal Payroll Consultant heb je volgend takenpakket:

  • Tijdige en correcte verwerking van de payroll voor internationale bedrijven gelinkt aan de Belgische sociale wetgeving.
  • Adviseren van internationale klanten met betrekking tot de Belgische wetgeving en loonadministratie.
  • Administratieve opvolging van je klanten en de betrokken overheidsinstanties.
  • Opbouwen van een sterke klantenrelatie gebaseerd op wederzijds vertrouwen.

 

Jouw profiel

Als Internationaal Payroll Consultant beschik je over volgende competenties/ervaring:

  • Je genoot een hogere opleiding (bijvoorbeeld Bachelor in de Rechtspraktijk) of hebt ervaring opgebouwd in een gelijkaardige functie (bijvoorbeeld in een paralegale functie);
  • Je hebt een analytisch denkvermogen en zin voor nauwkeurigheid;
  • Je bent administratie sterk;
  • Je bent communicatief sterk en hebt een goede kennis van het Nederlands en Engels, andere talen zoals Frans en Duits zijn mooi meegenomen;
  • Je bent leergierig en hebt ambitieuze ingesteldheid om je eigen carrière te laten groeien;
  • Je bent een teamplayer die houdt van innovatief werken in een dynamisch team.

 

Wij bieden met veel plezier

  • Intellectueel uitdagend werk voor een internationaal cliënteel dat actief is in verschillende sectoren;
  • Reële doorgroeimogelijkheden in een snelgroeiend kantoor/internationaal netwerk met een ondernemersmentaliteit;
  • Coaching en training om je professionele vaardigheden en carrière te ontwikkelen;
  • Een competitief salaris en voordelenpakket;
  • Een leuk team van enthousiaste collega’s.

 

 

Stuur je reactie aan jobs@crowe.be of solliciteer via onderstaande knop!

Payroll Manager

oktober 1st, 2021 Posted by 0 thoughts on “Payroll Manager”

Crowe is een wereldwijd netwerk van advieskantoren gespecialiseerd in Accountancy, Tax en Advisory. Crowe is het 9e grootste professionele netwerk met 42.000 professionals in meer dan 150 landen.

In België kan je bij Crowe Spark terecht in vier vestigingen (Antwerpen, Mechelen, Brussel en Bornem) waar een 50-tal medewerkers klaar staan voor onze klanten. Crowe Spark is een advieskantoor gespecialiseerd op het gebied van accountancy, fiscaliteit, (internationale) tewerkstelling en payroll diensten.

 

Wat zoeken we

Als Payroll Manager bij Crowe Spark heb je volgend takenpakket:

  • Adviseren van (inter)nationale ondernemingen mbt sociaaljuridische en fiscale aspecten.
  • Aansturen, coachen en begeleiden van een team.
  • Het aanspreekpunt zijn mbt de payroll software: optimalisaties en innovaties.
  • Het managen van zowel interne als externe stakeholders en de verwachtingen van de klant teneinde een solide vertrouwensband op te bouwen.
  • Zorgen voor een feilloze payrollverwerking met respect voor alle wettelijke deadlines.
  • Vertalen van wetgeving in payroll processen.
  • Dankzij uw pragmatische payroll kennis kan je klanten vlot verder helpen in vragen omtrent loonoptimalisatie.

 

Jouw profiel

Als Payroll Manager beschik je over volgende competenties/ervaring:

  • Bachelor of Master diploma met een minimum van 5 jaar ervaring in payroll, met reeds een ervaring in de aansturing van een team.
  • Sterk doorgedreven sociaal juridische kennis.
  • Ervaring met Prisma is een zeer sterke plus.
  • Kennis van de van wettelijke aangiften van de payroll cyclus is zeer wenselijk.
  • Sterke communicatieve vaardigheden om sterke klantenrelaties op te bouwen.
  • Een pragmatische ingesteldheid met een oplossingsgerichte mindset.
  • Een uitstekende kennis van het Nederlands en Engels. Frans is wenselijk.

 

Wij bieden met veel plezier

  • Een aantrekkelijk salaris en een interessant pakket aan extralegale voordelen zijn evident, vooral krijg je een uitdagende jobinhoud en stimulerende werkomgeving.
  • Je zal deel uitmaken van een jong, gedreven en gemotiveerd team in een kantoor met uitstekende reputatie.
  • Interne en externe opleidingen worden voorzien op structurele basis voor iedereen.
  • Creativiteit, zin voor innovatie en ondernemend denken worden sterk aangemoedigd en gewaardeerd.
  • Deeltijdse roosters zijn bespreekbaar.

 

 

Stuur je reactie aan jobs@crowe.be